Zde se totiž nachází to, co nás po faceliftu zajímá – technické novinky, které Carreru dělají nejen rychlejší, ale dokonce i ekologičtější.
Poprvé se všechny motorizace Porsche mohou chlubit přímým vstřikováním benzínu. To pomohlo zvýšit výkon základního motoru 3,6 o plných 20 koní až na konečných 345. Ale emise přitom klesly na 225 g CO2 na km. Carrera S s větším motorem 3,8 si poskočila o třicet koní, takže jich nyní má 385.
Další lahůdkou je dvouspojková převodovka PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe). Nejenže pomohla snížit emise, ale tabulkovou spotřebu dokázala stlačit u všech modelů pod 11 litrů na 100 kilometrů
Je dokonce o 10 kg lehčí než její předchůdce Tiptronic. Její vliv je znát i na hodnotách zrychlení z nuly na sto. Základní Carrera se na stovku dostane za 4,7 s a Carrera S za 4,5 s. Sedm stupňů PDK dokáže tyto časy stlačit ještě o další dvě desetiny sekundy.
A kolik si za tenhle automobilový klenot Porsche řekne? České ceny zatím nejsou k mání, budeme tedy muset vzít za vděk cenami z německého trhu v eurech, viz tabulka níže.
Porsche Carrera | 69 600 € |
Porsche Carrea S | 78 000 € |
Porsche Carrera Cabriolet | 78 000 € |
Porsche Carrera Cabriolet S | 88 000 € |
Diskuze k článku:
Nemáš ještě účet? Zaregistruj se! | Nepamatuješ si heslo?
Počet příspěvků v diskusi: 126